Комбиниран козметичен уред 2в1 – Ултразвук и премахване на петна В-627

• Цена: 229.00лв.

ИЗЧЕРПАНО КОЛИЧЕСТВО!

Комбиниран козметичен уред 2в1 – Ултразвук и премахване на петна В-627

Професионален козметичен уред, който комбинира две процедури за по-здрава и красива кожа. С апарата можете да извършвате ултразвукова терапия, както и да третирате петна и други несъвършенства.

Уредът е много практичен и лесен за употреба. Оборудван е с различни накрайници за отделните процедури.

Ултразвук:

Терапията се извършва със специален накрайник, който генерира ултразвукови вибрации. Те проникват в тъканта в дълбочина, осигуряват микромасаж и имат топлинен ефект. Резултатите са: ускоряване на кръвообращението, подобряване на лимфния поток, активиране на клетките, ускоряване на метаболизма. Пропускливостта на клетките се повишава и така се подобрява абсорбацията на кожата, позволявайки лечебните и хранителни разтвори да проникнат в дълбочина. Топлинният ефект има положително действие върху кръвоносните съдове, функциите на метаболизма. Мускулите се отпускат и освобождават от натрупаното напрежение.

Ултразвуковата терапия помага за регулиране стойностите на PH и има антибактериално действие.

Премахване на петна:

Процедурата за премахване на петна се извършва със специален накрайник игла, приложен към уреда. Той генерира високочестотен ток. С него можете да третирате старчески петна, лунички, белези и други несъвършенства.

Произведено в Китай /КНР - Китайска Народна Република/.