Козметичен уред Йонофореза и Дарсонвал RU-312

Функционален козметичен уред Йонофореза и Дарсонвал – две от популярните и утвърдени в съвременната козметика процедури. Терапиите са едни от най-ефективните, характеризиращи се с доказано подмладяващо, почистващо и тонизиращо действие.

Йонофорезата е предпочитан метод, за който се използва галваничен ток, който осигурява полезни йони директно в клетките. Под влияние на електрическия импулс полезни вещества като колаген, еластин и други проникват във вътрешния слой на епидермиса. По този начин се стимулират нервните окончания без да вреди на кожата. С процедурите безболезнено се преодоляват различни кожни заболявания, възпаления, белези и несъвършенства. Благоприятно въздействие има при борбата бръчките. Кожата е еластична и детоксикирана.

Дарсонвал процедурите се извършват посредством стъклена тръба, през която протича високочестотен ток. Електрическият импулс преминава през епидермиса и достига до базалния слой на кожата. По този начин подсилва тъканта, подобрява кръвообращението и микроциркулацията. При процедурите се образува озон, който действа антибактериално. Терапиите са подходящи при проблеми с мастната секреция, акне, различни бактериални заболявания, кожата възвръща своя блясък, чистота и свежест.

Уредът е компактен и практичен, с лесен за употреба работен панел, с който се правят настройките за процедурите. Модел RU-312 Йонофореза и Дарсонвал оборудван с всички необходимо за терапиите:

3 накрайника за Йонофореза

Накрайник за Дарсонвал

3 стъклени проводника за Дарсонвал

Произведено в Китай

Напишете коментар

Забележка: HTML не се потдържа!
    Лош           Добър

Козметичен уред Йонофореза и Дарсонвал RU-312