Функционален козметичен комбайн – модел RU-909D

Козметичен комбайн – модел RU-909D е изгодно предложение за всеки козметичен салон. Изключително лесен и удобен за употреба, апаратът включва 4 инструмента в един функционален и практичен уред. За допълнително удобство, към уреда е приспособена поставка за накрайници и аксесоари.

Функции:

Ултразвук

Пароозонатор

Дарсонвал

Лампа лупа

Процедурите са едни от най-разпространените и утвърдено ефикасно действие, а лампа лупата ще спомогне за по-добрата видимост и прецизност при терапиите.

Ултразвук е процедура с доказано положително въздействие върху кожата и тялото. Методът помага при борбата с целулита и различни кожни заболявания, подобрява цялостния вид на кожата.

Пароозонатор – спомага за освобождаване за отваряне на порите, заради което е идеален метод за изчистване на токсините от кожата, естествената циркулация се подобрява, има подмладяващо и обновяващо кожата действие.

Дарсонвал – терапиите използват високочестотен електрически импулс, който действа антисептично. Чрез процедурите се облекчават възпаленията, бактериите са унищожени, в следствие на което кожата е по-чиста, здрава и тонизирана.

Към апарата са включени:

Комплект принадлежности за Ултразвук

Накрайник за пара (регулиращ се); отвор за вода с капачка

Накрайник с комплект стъклени електроди за Дарсонвал

Леснорегулираща се Лампа лупа с рамо от две части

Произведено в Китай

Напишете коментар

Забележка: HTML не се потдържа!
    Лош           Добър

Функционален козметичен комбайн – модел RU-909D