Качествен LED дерма ролер за козметични процедури 540

• Цена: 50.00лв.

ИЗЧЕРПАНО КОЛИЧЕСТВО!

Качествен LED дерма ролер за козметични процедури 540

Процедурите с козметичния уред водят до страхотни и ефикасни резултати, кожата се подмладява и заздравява. Благодарение на дълбокото проникване на дерма ролера, който използва специални фини игли, образуващи микро канали кожата се тонизира и генерира по естествен начин колаген.

Характеристики на цветовете:

-          1405nm синя светлина - спомага да се елиминират различни възпаления, акне и други проблеми по кожата. Има антибактериално и противовъзпалително действие. Редуцира секрецията на себум, действа за подобряване признаците на стареене и прави кожата мека и гладка.

-          633nm високо енергийна тясна лента червена светлина - активира възстановителните функции на кожата . Ускорява регенерацията на мускулните и кожни клетки, повишава тонуса, стимулира клетъчния метаболизъм.

-          590nm жълта – стимулира функцията на жлезите, храносмилателния апарат. Спомага за лечение на различни кожни заболявания. Укрепва имунната система.

-          518nm зелена -има детоксикиращ ефект, намалява възпаления и отоци, успокоява кожата.

Дермаролерът премахва:

-          Стрии

-          Белези от акне

-          Бръчки

-          Разширени пори

-          Косопад

-          Лунички

ВАЖНО за ДЕРМА РОЛЕРА:

-          Използва се индивидуално и многократно

-          Ако третирате клиент с него, трябва на всеки клиент да използвате нова иглена глава

-          Не използвайте, ако по кожата има открити рани, акне, слънчеви изгаряния, релефни бенки, екземи, розацея или друг вид раздразнения.

-          Да не се използва при бременност

-          Да не се използва от хора, приемащи лекарства за разреждане на кръвта или страдащи от хемофилия

-          Да не се използва, ако имате алергия към метал

-          Размерът на иглите трябва да бъде съобразен с типа и характера на кожата

-          Стерилизирайте след всяка употреба

Характеристики на уреда:

-          Лесен за употреба

-          Безопасен

-          Не са установени странични ефекти

-          Бързо възстановяване след процедура

Уредът е произведен в Китай.