Анализатор на Кожа и Коса модел 948

Анализатор на Кожа и Коса модел 948

Козметичен  уред от ново поколение високотехнологична иновативна апаратура, който дава възможност за точен и прецизен и анализ на кожата и косата. Диагностиката на техния тип, здравословно състояние и показатели е от изключителна важност. Дефинирайки специфичните индивидуални особеност на кожата и косата, специалистът е в състояние да насрочи най-точното лечение, грижа и козметика, необходими за всеки отделен пациент.

Какви са предимствата на Анализатора?

Не винаги, симптомите, които косата и кожата показват могат да бъдат разчетени с абсолютна точност от специалистите. Анализаторът от своя страна е оборудван с две свръх чувствителни лещи с висока резолюция, които предлагат  1000000 пиксела и 311223,5 см видимост, благодарение на която специалистът разполага в оптимално прецизна картина.

*Леща 200х -  служи за определяне състоянието на косата и нейният тип. Изследват се следните симптоми: запушване на фоликула, склонност към омазняване/прекомерно омазняване, наличие на бактериални инфекции или други нарушения.

*Леща 50х - служи за анализ на кожа, нейният тип и особености. При диагностиране се следи за следните  параметри и симптоми:

-повърхност на кожата

-склонност към омазняване или до колко е суха

-процеси и показатели  на застаряването

-склонност към акне или други кожни проблеми

-чувствителност

-пигментация

Уредът е лесен за употреба и оборудван с много екстри.

-Опция за дистанционно настройване

-LCD дисплей

-2 бр. лещи с висока резолюция

Технически параметри:

Напрежение: 110V / 220V - 50-60Hz

Мощност: 13W

Резолюция на снимката: 1000000 пиксела

Измерване: 311223,5 см

Произведено в Китай /КНР - Китайска Народна Република/

Преносим Анализатор на Кожа и Коса модел 948

Уредът позволява анализ и диагностика на кожата и косата.

Чрез увеличаващите лещи, апарата позволява да видите недоловими за невъоръженото око аспекти от кожната повърхност и косъма, предоставяйки ясна и детайлна картина на анализирания участък.

Начин на употреба:

*Свържете уреда към компютър посредством  USB кабела

*Инсталирайте програмата от приложения диск

*Свържете уреда към захранването

*Включете уреда от ON/OFF бутона и камерата (сканиращата леща) ще се активира.

*Приближете я до желаното за анализ място. На монитора на вашия компютър ще се появи ясна увеличена картина на сканирания участък.

*Получената картина може да сравните с приложената в комплекта таблица, съдържаща стандартен изглед на кожа и коса в нормиран вид (суха, нормална, мазна и т.н.). Ако нямате професионална подготовка и желаете прецизен и подробен анализ на получените резултати,  консултирайте се с професионалист.

*Ако желаете да запечатате определен кадър (да направите снимка), натиснете бутон „frame-freeze”, намиращ се на дръжката на лещата. За да се върнете в нормален изглед, натиснете повторно бутона.

*След употреба, изключете уреда и отстранете от захранването.

Употреба на лещите:

50х – за изследване на кожата; нейната склонност към изсушаване или омазняване; склонност към пъпки и други кожни  проблеми и проблеми с пигментацията

200х – за изследване на косата; следи се за симптоми като запушване на фоликула, склонност към омазняване/прекомерно омазняване, наличие на бактериални инфекции или други нарушения.

Сайтът използва бисквитки и подобни технологии. Ако не сте съгласни, научете повече тук.